נוטריון מול עורך דין

את התפקיד של עורך דין כולנו מכירים, אולם לעיתים אנחנו עלולים להיתקל בסיטואציות שבהן תהיה דרישה לחתימת נוטריון. כולנו יודעים שנוטריון הוא משהו שדומה לעורך דין, אולם חשוב לדעת שישנו הבדל מהותי בין השניים. סלצו’בסקי משרד עורכי דין ונוטריון כאן כדי לספר לכם על ההבדל הזה. 

הכשרה

כדי להפוך להיות עורך דין מן המניין, יש ללמוד משפטים, לעבור התמחות ולאחר מכן לגשת לבחינות של לשכת עורכי הדין. מעבר של הבחינה יהפוך אתכם להיות עורכי דין מן המניין ויעניק לכם את כל הסמכויות שיש לעורכי דין. לעומת זאת, כדי להיות נוטריון יש דרישות שונות.

דרישה בסיסית כדי להיות נוטריון היא להחזיק ברישיון עריכת דין, אולם לאחר מכן יש לקבל רישיון מיוחד כנוטריון. את הרישיון יכול לקבל רק מי שעסק לפחות 10 שנים בעריכת דין, ועבר כמובן השתלמות מיוחדת של משרד המשפטים שתכשיר אותו לתפקיד. כמו כן עליו להיות בעל עבר נקי מעבירות שיש עמן קלון או מהשעיה כלשהי מלשכת עורכי הדין. 

תפקיד הנוטריון

תפקידו של הנוטריון הוא באישורים שונים. במקום שתצטרכו לפנות לבית משפט כדי לאשר את התוקף של מסמך מסוים, חתימת נוטריון תעשה את העבודה בשבילכם. החתימה הזו עשויה בצורה כזו שלא ניתן לזייף אותה, וברגע שהמסמך שלכם יעבור חתימה של נוטריון הוא נחשב כתקף מבחינה משפטית, לא משנה באיזו ערכאה תצטרכו להתדיין לגביו. 

סלצו’בסקי משרד עורכי דין ונוטריון

כאמור, לא כל עורך דין הוא נוטריון, כך שאם אתם זקוקים לשירות כזה עליכם לוודא שבמשרד עורכי הדין שאליו אתם פונים יש נוטריונים. במשרד עורכי הדין סלצ’ובסקי ניתנים שירותי נוטריון ולמעשה כל השירותים בתחום המשפט האזרחי. 

לסיכום

בניגוד לעורך דין שמייצג בבתי משפט, לנוטריון יש סמכויות שמזכירות את בית המשפט בעצמו. הנוטריון יכול להצהיר על תוקף של מסמך, לאשר תרגום מבחינה משפטית וכן להצהיר על כך שאדם מסוים נמצא בין החיים. אמנם כל נוטריון חייב להיות גם עורך דין, אולם רוב עורכי הדין אינם נוטריונים. אז אם אתם זקוקים לשירותי נוטריון, עליכם לפנות למשרד עורכי דין מתאים.

עורך דין נוטריון מריו סלצ’ובסקי

המשרד הוקם בשנת 1995 וממוקם בכפר סבא. סלצ’ובסקי משרד עורכי דין ונוטריון מתאפיין בכך שנותן ללקוחותיו שירות משפטי אישי, דיסקרטי ואפקטיבי, במיוחד בנושאים מורכבים ורגישים. הודות לתחומים השונים והמגוונים המטופלים על ידי המשרד, אנו מעניקים שירות אינטגרלי העונה לצרכים השונים של לקוחותינו.

צרו קשר לכל שאלה ולייעוץ מקצועי ללא עלות: 09-7400667

כל שירותי הנוטריון

מגוון שפות רחב וקשר מול מדינות רבות

שירות מקצועי, דיסקרטי ואפקטיבי

לקוחות ממליצים

קראו עוד באתר

Call Now Button

לקביעת פגישה חינם וללא התחייבות 
חייגו עכשיו: 09-7400667
או מלאו פרטיכם: