שכר טרחה נוטריון מחירון – שנת 2023

תפקידו של נוטריון הוא לאשר ולהנפיק מסמכים שדורשים חתימת נוטריון והם תחת אחריותו. למעשה הנוטריון הוא זה שמעניק את התוקף הדרוש למסמכים ספציפיים שחייבים את חתימתו.

יש לברר מהו נוטריון מחירון לפי המסמך שעליכם להחתים באמצעות הנוטריון, היות והתעריפים הם שונים. במקרים רבים, יש צורך בתרגום נוטריוני וכן, בחתימה נוטריונית ותעריף זה יהיה שונה מחתימה על מסמך הכתוב בעברית שגם עליו, יצטרך לעבור הנוטריון על מנת שיבדוק את תקינותו.

 

מה עליכם לדעת על מחירים ושכר טרחתו של נוטריון?

יש לציין כי לפני שתבררו לגבי שכר טרחה נוטריון, עליכם לדעת כי מחירים אלה קבועים בחוק הנוטריונים, על מנת שיהיו נגישים לכלל האוכלוסייה הזקוקה לשירות חשוב זה.

מחירי נוטריון, ניתן למצוא באתר משרד המשפטים.

נוטריון למעשה הוא מי שעוסק  כעורך דין מעל 10 שנים ועבר הסמכה לכך.

נוטריון מוסמך לחתום על צוואות בחתימה נוטריונית על מנת שהצוואה תהיה ברת תוקף וכן, עליו לחתום על מסמכים של תושבי חוץ, סטודנטים שצריכים לתרגם תעודת לידה,  מסמכים הקשורים ללימודים, מסמכים הקשורים לחברות  מחו”ל שעובדות  עם ישראל, מכרזים, אימותי חתימה ועוד.

המשרד עוזר לאנשים עסקים ועובדים שעושים RELOCATION  למדינות אחרות, לצרכי עובדה או לימודים.

 

כל שירותי נוטריון תחת קורת גג אחת

ישנם נוטריונים העוסקים במגוון תחומים. משרדו של עו”ד מריו סלצ’ובסקי,  הוא יליד ארגנטינה ובעל תואר שני במשפטים וכן, הוא נוטריון.

עוה”ד מריו סלצ’ובסקי מציע שירותים אינטגרלים, כאשר עוה”ד סלצ’ובסקי נמצא בקשרי עבודה שוטפים עם משרדי עורכי דין בארה”ב, אנגליה, צרפת, פורטוגל, ארגנטינה, מקסיקו, ספרד , פרו, ברזיל, פרגוואי, אורוגוואי וארצות נוספות.

לעו”ד סלצ’ובסקי הוא בעל קשרים אישיים עם גורמי שלטון  ומסחר בארצות שבהן הוא נמצא בקשר מזה 30 שנה והוא בעל ניסיון עשיר בתחום המשפטי.

 

נוטריון מחירון, שכר טרחה נוטריון

 

עורך דין נוטריון מריו סלצ’ובסקי

המשרד הוקם בשנת 1995 וממוקם בכפר סבא. סלצ’ובסקי משרד עורכי דין ונוטריון מתאפיין בכך שנותן ללקוחותיו שירות משפטי אישי, דיסקרטי ואפקטיבי, במיוחד בנושאים מורכבים ורגישים. הודות לתחומים השונים והמגוונים המטופלים על ידי המשרד, אנו מעניקים שירות אינטגרלי העונה לצרכים השונים של לקוחותינו.

צרו קשר לכל שאלה ולייעוץ מקצועי ללא עלות: 09-7400667

כל שירותי הנוטריון

מגוון שפות רחב וקשר מול מדינות רבות

שירות מקצועי, דיסקרטי ואפקטיבי

לקוחות ממליצים

קראו עוד באתר

Call Now Button

לקביעת פגישה חינם וללא התחייבות 
חייגו עכשיו: 09-7400667
או מלאו פרטיכם: